Reguli

Aveți întrebări?

Avem răspunsuri detaliate pentru dvs.

TVSat GO este un serviciu de televiziune online care vă oferă posibilitatea să urmăriți posturile TV preferate, oriunde și pe orice tip de echipament, indiferent de operatorul de servicii internet și modalitatea de conectare. Nu este nevoie să întocmiți un contract pe un anumit termen sau să aveți o adresă fixă de prestare a serviciului. Serviciul vă oferă libertate deplină și o calitate Full HD a imaginii.

Pentru a accesa aplicația, utilizați numărul de telefon și parola dvs. din contul personal. Dacă ați uitat parola, vă rugăm să urmați pașii indicați pe site-ul go.tvsat.ro pentru restabilirea parolei.

Găsiți mai multe detalii în instrucțiuni.

Aplicația TVSat GO susține toate funcționalitățile moderne ale unui serviciu de televiziune, și anume:

Arhivă TV - 7 zile. Puteți reveni la titlurile și emisiunile TV pe care nu ați reușit să le urmăriți cu până la 7 zile în trecut.

Time Shifting - aplicația vă pune la dispoziție funcționalitățile de play/pauză și fast forward and rewind.

EPG - ghid electronic al programelor, cu ajutorul căruia puteți găsi ușor emisiunea de care aveți nevoie din arhiva tv sau să vedeți ce urmează a fi difuzat pe posturile TV.

Puteți testa gratuit calitatea serviciului și funcționalitățile acestuia, fără obligații pe timpul testului, după crearea unui cont de client. După expirare nu aveți obligații de plată sau termeni la liberă discreție, puteți decide continuarea serviciului sau stoparea acestuia. 

Orice abonament de la TVSat GO include vizionarea pe patru echipamente de recepție simultan, fie acestea SmartTV-uri, dispozitive mobile sau STB-uri.

Puteți instala aplicația pe următoarele echipamente:

  1. Samsung SmartTV, sistem operare Tizen.
  2. LG SmartTV, sistem operare WebOS.
  3. SmartTV-uri, sistem operare Android TV.
  4. Dispozitive mobile (telefoane, tablete, etc.), sisteme de operare Android și iOS.
  5. Echipament STB AppleTV.
  6. Echipamente STB, sisteme de operare Android și Android TV.

Aplicația TVSat GO poate fi găsită în magazinul de aplicații al sistemului dvs. de operare. Tastați în meniul de căutare TVSat GO și primul rezultat va fi aplicația de care aveți nevoie. TVSat GO urmează să fie denumirea aplicație și nu element al descrierii acesteia.

Găsiți mai multe detalii în instrucțiuni.

Vă rugăm să verificați semnalul 3/4/5G sau WiFi în cazul conectării fără fir, un semnal slab duce la degradarea imaginii sau întreruperea acesteia. Dacă utilizați un echipament conectat prin fir, vă rugăm să verificați calitatea conexiunii și viteza de acces la internet. O viteză mai mică de 4Mbps sau un ping mare pot duce la degradarea imaginii.

Plata serviciilor se face prin intermediul contului personal din sistem. Pentru aceasta este necesar să vă autentificați în contul personal, să faceți click pe ”Prelungește pachetul” și să urmați pașii. Plățile se procesează 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Planul tarifar - pachetul de servicii poate fi schimbat la începutul următorului ciclu de plată. Deci, după expirarea planului tarifar activat, puteți activa un alt plan tarifar.

Plata pentru servicii se face în avans (prepaid) la momentul activării pachetului de servicii și va include plata pentru 30 de zile de serviciu. La expirarea acestui termen veți putea selecta un nou pachet sau prelungi pachetul deja selectat.

Plata nu poate fi anulată.

Reclamațiile pot fi depuse prin apel telefonic la serviciul de suport clienți, expediate pe adresa de email a companiei sau depuse fizic la adresa companiei.

Nu există un termen minim de plată la care sunteți obligat. La achiziția unei luni de servicii veți beneficia de serviciu pe durata selectată și ulterior decideți singur dacă doriți să prelungiți serviciul sau aveți nevoie de o pauză.

Sistemul de plăți utilizat pe pagina companiei go.tvsat.ro este gestionat de către bancă, ca urmare, compania nu gestionează, stochează sau păstrează date personale cu referire la cardul dumneavoastră de plăți. La momentul efectuării plății, compania transmite datele despre nume cont client către sistemul bancar, pentru a recepționa și reflecta corect plata în contul abonatului. 

Sunteți gata să vizionați? Introduceți numarul de telefon pentru a vă crea sau reporni abonamentul.